NVIDIA GeForce RTX 5090/5080/5070 Ti/5070 saatavuus- ja tilausseuranta

Kiitoksia tosta Verkkokaupan vinkistä! Tänään olin Proshopilla taas valvomassa mutta ei irronnut, nyt tärppäsi! Katotaan minkälainen vehje sieltä tulee. :)

Sain myös tilattua, ollut sormi liipaisimella tuon jimmssin ventuksen kanssa varastosaldon huvetessa, mutta msrp TUF oli se targetti ja nyt se natsas, hieman harmi kun ei tule doomia mukana, mutta ostetaan sitten joskus alennuksesta jos kokee tarvetta

Mikä on Nvidian hinnoittelu? Jos viralliset sponssikortit on loppu(toki ei niitä ole ollukkaan) niin hinnoittelusta päättää ihan se valmistaja itse
Perustin kommentin siihen, että esim proshop myy tuffia uudella msrp:llä (2339) mutta verkkis oli unohtanut vanhan hinnan (2455). Eipä siinä, kyllä tollakin rahalla näyttää ostajia ainakin vielä löytyvän.

Ei kyllä täysin aukea tämä Proshopin meininki minulle. Lähtökohtaisesti tuotteet laitetaan myyntiin klo 15, kun ovat saapuneet varastoon (yleensä edellisenä päivänä).
Kuitenkin välillä tulee vastaan tuotteita osta-nappi auki, jonka tiedoissa lukee, että tilattu - toimituspäivä ei tiedossa. Esimerkkinä tämä.

Lieneekö tuo sitten verkot vesillä -systeemi, etteivät ota varastoon tuotetta jos sitä ei mene kaupaksi, eli tuota varmaan olisi nopeastikin saatavilla jos tulee tilauksia sisään, tiedä häntä?
Tuskin tuo toimituspäivän avoimuus (ja hinta) vaan saa kovin helposti ketään vetämään ostohousuja jalkaan. :hmm:

Meni näköjään proshopin 5090 tuffit ihan ohi, vaikkei varmaan mahdollisuutta realisesti olisikaan ollu kun menee sekunissa. Ikävä vaan kun seurannut sitä pitkän aikaa, moneen eri sähköpostiin laittanut sen "ilmoita minulle" jutun kun tulossa myyntiin (mitään ilmotusta en saanut), ja myyntisivulla oli lukenu viikon myöhempi arvio jo pidemmän aikaa.

Kai se pitäis joka kauppaan vaan hankkii joku skripti mikä ilmottais.
Ai että oon suolanen et meni myös noi verkkokaupan tuffit ohi jo useampaan kertaan.

Meikän Tuffi 5090 Verkkiksestä on testattu nyt (2455e hinta), mutta sirisee helvetisti, paskempi tuuri. Laittelen tän palautukseen kyllä eli voi tarkkailla outlettia jos toi kiinnostelee.

Meikän Tuffi 5090 Verkkiksestä on testattu nyt (2455e hinta), mutta sirisee helvetisti, paskempi tuuri. Laittelen tän palautukseen kyllä eli voi tarkkailla outlettia jos toi kiinnostelee.
Alkaa kummasti nousta omissa silmissä ei niin arvostettujen mallien osakkeet näiden Asuksen lottokuponkien kanssa (itselläkin siis alla yksi palautettu 5090 Astral).
Joten, miksipä en kokeilisi vaikka sitä Ventusta...

Viimeksi muokattu:

Taitaa olla feature, 5090 TUF OC sirisee myös ihan kunnolla rasituksessa. Kyllä se vähän helpotti ajan myötä ja jos alivoltittaa/rajoittaa virrankulutusta.

Sirisee hieman jo nettisivua skrollatessa työpöydällä. Valitettavasti Asuksen korteilla on ollut liian hyvä saatavuus.

Ite oon katsellut kokoajan MSI 5080 Gaming Trio tai Suprimia mut ei vaan periaate anna periks maksaa melkeen 300e "premiumia" Mulla on nyt alkuperäinen Msi 3080 Suprim X ja toiminu todella hyvin kaikki vuodet ja kortin laatu ollu huippua. Ei sirise vasta ku todella kovilla FPS luvuilla ja sitä tekee kyllä joka ainut kortti. Eikä kyllä tuulettimetkaan klikkaile ku pysähtyvät... Ehkä tässä pitää viel odotella et noiden MSI korttien hinta tippuis

Taitaa olla feature, 5090 TUF OC sirisee myös ihan kunnolla rasituksessa. Kyllä se vähän helpotti ajan myötä ja jos alivoltittaa/rajoittaa virrankulutusta.

Sirisee hieman jo nettisivua skrollatessa työpöydällä. Valitettavasti Asuksen korteilla on ollut liian hyvä saatavuus.
Ai hitsi tuo on jo paha. Joskus muinoin pentium aikaan oli itsellä näytönohjain joka sirisi kun otti windowsin ikkunasta kiinni ja liikutteli sitä näytöllä. Aina kun ikkuna liikkui niin kuului sirkutus, ja loppui kun liike pysähtyi. Jotenkin ajattelin ettei tuollaisia sentään enää olisi.

"Lähetys on valmiina haettavaksi"

Ei juma, onko täällä jotain sätkivä hamsteri-tyylistä giffiä :giggle:
(siis viimeisimmästä 8.5. 5080 FE dropista saatu osuma, 8.5. lähetetty ja 13.5 perillä)

Joo harmillisesti tää taitaa olla tapaus näissä korteissa. Itelle ei kyllä maistunu.

Oma 5090 TUF non-OC ei ainkaan Corsairin HX1500i virtalähteellä sirise juuri lainkaan. Koppa auki kuulee pientä rohinaa Furmarkissa, sekin aika matalaa vaikka Furmark 1:ssä FPS 500+. Kai nämä on niin yksilöitä tai jotain mustaa magiaa mukana mikä sirisee ja mikä ei. Oma 4090 TUF (+ Corsair HX1000) oli paljon äänekkäämpi kuin tämä

Statistiikka

Viestiketjuista
277 083
Jäsenet
77 568
Uusin jäsen
kride95

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom
OSZAR »