PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Järkevillä asetuksilla meinaan sitä, että saa lähelle konsolitasoista kuvanlaatua.
”Lähelle konsolitasoista” on kans aika lavea, onhan series S kuitenkin osa uusinta ja hienointa konsolisukupolvea.

Melkein mikä vaan rutku pääsee lähelle series S:n suorituskykyä, eikä tule edes kalliiksi jos konsoleihin verrataan, kunhan oletetaan että konsolin kaverina on joku kuukausittainen palvelumaksu.

”Lähelle konsolitasoista” on kans aika lavea, onhan series S kuitenkin osa uusinta ja hienointa konsolisukupolvea.

Melkein mikä vaan rutku pääsee lähelle series S:n suorituskykyä, eikä tule edes kalliiksi jos konsoleihin verrataan, kunhan oletetaan että konsolin kaverina on joku kuukausittainen palvelumaksu.
Series S nyt en laske mukaan ollenkaan. Ihan noita perusmalleja meinasin ja PS5 ja Xbox series X.

Vieläkin muuten odotan vasta-argumenttia kun debunkkasin väitteen "konsoleilla kaikki vain toimii". Suutuspäissään heti hyökätään kirjoittajaa kohtaan toki...

:kahvi:

PS: Olen entinen konsolipelaaja ja tiedän miten ne "kaikki vain toimii" siellä. Ei kannata yrittää mitään metkuja. ;)

Yksi syy miksi vaihdoin PC puolelle oli juurikin nuo kaatumiset ja täysi mahdottomuus itse vaikuttaa niihin korjaavilla toimenpiteillä. Vielä kun päälle lisättiin 30fps ja 60fps lukot joka tekee kuvasta liikkeessä sumeaa niin päätös oli aika helppo itselle. Nyt pyrin pitämään frameraten peleissä yli 200 mutta 300:n jälkeen image clarity alkaa olemaan jo omaa luokkaansa ja muutama peli (kuten doom eternal) pääsee kunnolla loistoonsa yli 400fps. Heh, tulipa retroiltua tuossa eilen illallakin ja pelailin Quake2:sta 477fps locked. Tuo on juuri PC:llä mahtavaa että palaat niihin vanhoihin muistoihin ja kaikki pyörii 100x paremmin ja vielä isommalla resolla. Tavallaan "näinhän minä Q2:n muistan" mutta todellisuus taisi olla joku 640x480 reso ja 40fps.

Toki rahaa palaa en sitä väitä, mutta tämä on enemmän kuin harrastus. Mielenterveys ja sen kunnossa pysyminen.

Indy nyt ainakin. DF noita testailee ja todella usein löytyy asetuksia mitä ei saa niin alas kuin mihin on konsoleilla menty.

Indyn asetuksia DF listaa näin. Alex harmittelee että varmaan olisi pelaajia joille nuo lower than low asetukset kelpaisi nii saisi laajemmin pelaajia mukaan.

Screenshot 2025-06-05 at 14.41.12.png

Jospa nyt vaikka saataisiin kasaan enemmän kuin yksi esimerkki.

Täällä kuitenkin puhutaan MONESTA pelistä.

Ja mitä tuohon Indieen tulee niin hyvältä peli tuntui konsolillakin ja läpikin tuli pelattua. Ei ainakaan pelillisesti ollut mitään ongelmia.

Muutamat huonot varjot eivät peliä huononna. Pelit tosiaan ovat muutakin kuin grafiikkaa joillekkin. :kahvi:

Viimeksi muokattu:
Jospa nyt vaikka saataisiin kasaan enemmän kuin yksi esimerkki.

Täällä kuitenkin puhutaan MONESTA pelistä.
Usein on joku asetus jota ei saa PC:llä yhtä alas kuin konsoleilla on. Tyypillisesti liittyy varjojen tarkkuuteen, satunnaisesti johonkin muuhun. En tiedä että onko noiden listaamisesta mitään hyötyä kenellekkään. Muuttuuko vaikkapa sinun näkökulmasi jos näet listan jossa on esimerkiksi viisi tuoretta peliä?

Usein on joku asetus jota ei saa PC:llä yhtä alas kuin konsoleilla on. Tyypillisesti liittyy varjojen tarkkuuteen, satunnaisesti johonkin muuhun. En tiedä että onko noiden listaamisesta mitään hyötyä kenellekkään. Muuttuuko vaikkapa sinun näkökulmasi jos näet listan jossa on esimerkiksi viisi tuoretta peliä?
No kerta asiasta jankataan vähän väliä niin kuitteja olisi kiva myös nähdä.

No kerta asiasta jankataan vähän väliä niin kuitteja olisi kiva myös nähdä.
Indy tossa olikin jo, räikeimpänä esimerkkinä.
Starfield, VRS:n ja GTAO:n osalta.
FF XVI on joku varjoihin liittyvä asetus.
Forzan RT moodissa on asetuksia jotka on matalempia kuin mitä PC:llä on mahdollista laittaa päälle, tämän osalta kuitenkin vähän pöljää laskea tälle listalle, sillä koko RT:n saa pois molemmissa.

Vähän on työläitä etsiä, kun eurogamer ei julkaise noita kuin videomuodossa. Muitakin varmasti on.

Pitäiskö pikkusen speksata niitä koneita millä nuita pelejä pelaa🤔
Se - 20 tonnin maksanut kone kun taitaa olla nykyään monen pelin kohdalla minimi setuppi🤷

Sama kun menet esim. Audiclubille keulimaan RS kutosella johonkin tdi varttimaili ketjuun🤔🤷 pointti lähinnä siinä, et mikä järki?
Aa, luulin että piti minimisetuppia speksata. Autoissa se olis käytetty yaris tai getz. Pääsee kauppaan ja takas, eikä jätä tielle.

Vieläkin muuten odotan vasta-argumenttia kun debunkkasin väitteen "konsoleilla kaikki vain toimii". Suutuspäissään heti hyökätään kirjoittajaa kohtaan toki...

PS: Olen entinen konsolipelaaja ja tiedän miten ne "kaikki vain toimii" siellä. Ei kannata yrittää mitään metkuja. ;)

Yksi syy miksi vaihdoin PC puolelle oli juurikin nuo kaatumiset ja täysi mahdottomuus itse vaikuttaa niihin korjaavilla toimenpiteillä. Vielä kun päälle lisättiin 30fps ja 60fps lukot joka tekee kuvasta liikkeessä sumeaa niin päätös oli aika helppo itselle. Nyt pyrin pitämään frameraten peleissä yli 200 mutta 300:n jälkeen image clarity alkaa olemaan jo omaa luokkaansa ja muutama peli (kuten doom eternal) pääsee kunnolla loistoonsa yli 400fps. Heh, tulipa retroiltua tuossa eilen illallakin ja pelailin Quake2:sta 477fps locked. Tuo on juuri PC:llä mahtavaa että palaat niihin vanhoihin muistoihin ja kaikki pyörii 100x paremmin ja vielä isommalla resolla. Tavallaan "näinhän minä Q2:n muistan" mutta todellisuus taisi olla joku 640x480 reso ja 40fps.

Toki rahaa palaa en sitä väitä, mutta tämä on enemmän kuin harrastus. Mielenterveys ja sen kunnossa pysyminen.

Xbox boottaa ainakin sen 5 kertaa kuukaudessa johonkin 640x480 resoluutioon. Re-boottauksellahan tämä kyllä korjautuu, mutta kuitenkin.

Pelit kaatuilee kans. Tämä ei nyt niin yleistä ole mutta kuitenkin sen verran ettei voi sanoa "ei koskaan". Pelit kaatuili myös PS4/5 konsoleilla.

Onhan konsolipelaaminen kuitenkin mailinmitan helpompaa ja enemmän "käynnistä ja ala vain pelaamaan"- hommaa kuin PC:llä, mutta aina kyse on sitten kuitenkin kompromisseista monella eri osaalueella.

Molempi parempi, ja vaikea se on toisen ihmisen puolesta päättää mikä onkaan juuri hänelle se paras pelikone. Mun mielestä konsoleiden hienoin saavutus on se, että pelaamaan pääsee oikeasti muutamassa sekunnissa siitä kun sohvalle romahtaa. Xboxilla useimmin käytetyt pelitkin starttaa supernopsaan, eli ovat tavallaan jatkuvasti päällä jossain taustalla.

Kukaan ei tainnut sanoa että huonot varjot huonontaisivat peliä, keskustelun aiheena nyt vaan kun oli ne grafiikat niin miksi yhtäkkiä pivotoida tuollaiseen :notworthy:
Se on kato ku pitää ensin mesota jotain turhaa, ja sit kun se osoittautuukin vääräksi, niin sit minimoidaan asian tärkeys. Muutenhan sitä vois kuvitella että tuli tehtyä joku moka jossain.

Jos graffoilla ei ole merkitystä, niin pc on entistä parempi vaihtoehto.

Yksi random valokuva oli debunkkaus? Itsekin pelannut useilla eri konsoleilla ja PC:llä enkä kyllä muista edellistä kertaa koska konsoli olisi kipannut. Sen sijaan PC:llä jäätyi viimeksi tänään peli sen käynnistyksen yhteydessä. En siis pitäisi pelien kaatumista PC:lläkään minään suurena ongelmana mutta kyllä sitä oman kokemuksen mukaan herkemmin siellä tapahtuu kuin konsoleilla. Meillä molemmilla kokemusta molemmista puolista ja hyvin eroavat käytännön kokemukset mutta todennäköisesti seuraavaksi kuulen miksi omani on väärä.

Ja joo, PC:llä on kyllä helpompi itse vaikuttaa ja korjata asioita mutta jotain on lähtökohtaisesti jo pielessä, jos kuluttajan tarvitsee millään alustalla ruveta suorittamaan "korjaavia toimenpiteitä" pelin kaatumisia vastaan (tai ylipäätään raudalle/softalle). Poikkeuksena joku hyvin satunnainen uudelleenkäynnistyksen tarve.

Ps. Joku näissä kommenteissa noiden kaikkien PC:n suoritustarinoiden suhteen ei täsmää. Nyt pyritään pitämään framet yli 200 mutta muistelisin, että aiemmin ollut myös puhetta karkit kaakossa 4K:lla vetelyllä. Techspotin arvostelussa RTX 5090 (maksaa n. 2500€) näyttäisi saavan 17 pelin keskiarvoksi 4K:lla 137fps. Onhan tuokin siis jo paljon parempaa laatua ja suoritusta kuin mitä konsoleilla saa mutta siitä toki pääsee myös maksamaan sievoisen summan. Ehkä sitä voi vain olla tyytyväinen, että itse pystyy nauttimaan peleistä ilman kalleinta ja parasta rautaa, pelasi sitä sitten PC:llä tai konsolilla.

Viimeksi muokattu:
Ps. Joku näissä kommenteissa noiden kaikkien PC:n suoritustarinoiden suhteen ei täsmää. Nyt pyritään pitämään framet yli 200 mutta muistelisin, että aiemmin ollut myös puhetta karkit kaakossa 4K:lla vetelyllä. Techspotin arvostelussa RTX 5090 (maksaa n. 2500€) näyttäisi saavan 17 pelin keskiarvoksi 4K:lla 137fps. Onhan tuokin siis jo paljon parempaa laatua ja suoritusta kuin mitä konsoleilla saa mutta siitä toki pääsee myös maksamaan sievoisen summan. Ehkä sitä voi vain olla tyytyväinen, että itse pystyy nauttimaan peleistä ilman kalleinta ja parasta rautaa, pelasi sitä sitten PC:llä tai konsolilla.
Eikö tässäkin threadissa moni PC pelaaja "tivaa" konsolipelaajilta että miksi ne asetukset pitää PC:llä aina olla ultra jos konsolilla kelpaa off, medium, low, high? Toki jos pyörii niin ultralle vaan, mutta itse kyllä haen niitä helppoja +10fps matalia hedelmiä asetusten kautta pois pudottamalla jotain efektejä HIGH. Natiivia olen itse hehkuttanut enemmänkin, että mielummin ilman DLSS:ää ja natiivina, mutta tottakai käytän DLSS:ää jos peli ei muuten pyöri kunnolla. Varsinkin nyt DLSS4 aikakaudella kun laatu on aivan jäätävän kova.

Tuon techspotin 1440p keskiarvo 17 pelillä näyttääkin olevan 192fps kaikki ultralla eli helpot 200fps nykypeleillä omalla 1440p monitorilla. On muuten aika makea pelata jotain God of War Ragnarökkiä kun natiivi framerate on 268 ja siihen päälle DLSS4 framegen niin viiletetään vajaassa viidessäsadassa framessa. Sanotaanko että tuo on jo aika överi framerate mutta jotain tuossa kuvassa tapahtuu nuilla framerateilla kun siitä tulee tavallaan levollista ja rauhallista. Vaikka kuinka on actionia ja kamera heiluu niin kaikki on selkeää ja kristallin kirkasta ilman mitään blurria. Jos koittaa selittää efektiä vielä niin jos pelin lukottaa 60fps (tai vaikka 40fps joka konsoleilla se uus QualityWithPerf-mode) niin taisteluissa on vähän semmoinen tunne että:"Apua mitä tapahtuu... Ai perhana miten en ehtinyt tuotakaan blokata... APUA! Mistä ne tulee... jaha kuolin...".

Mutta joo myönnän. Kallistahan tuo on. Pelkkä näyttis 2290e. Joskus muistan auton ostaneeni halvemmalla.

Kappas vaan. Tasan vuoden päästä julkaisusta. Microsoft ei valehdellut, Kiinalaiset koijarit valehtelivat. Kyseessä oli salainen Sonyn ostama yksinoikeus vuodeksi, eikä mitään tekemistä sillä että peli ei muka pyörisi Series Sllä.

Screenshot_20250606_082611_YouTube.jpg

Kappas vaan. Tasan vuoden päästä julkaisusta. Microsoft ei valehdellut, Kiinalaiset koijarit valehtelivat. Kyseessä oli salainen Sonyn ostama yksinoikeus vuodeksi, eikä mitään tekemistä sillä että peli ei muka pyörisi Series Sllä.

Screenshot_20250606_082611_YouTube.jpg
Eipä paljoa yllätä tämmöinen koijailu enää kyseisiltä firmoilta. :kahvi:

Saa loppuunsa nähdä miten ovat saaneet Series S:llä pelin pyörimään kun ei tunnu edes PS5:lla toimivan ilman ongelmia.

Päivätty tänää eli "täysin uusi vale" Q/A:ssa, kuten emoyhtiön linjauksessa kuuluu sanoa:

Q: Why did it take so long to bring the game to Xbox, and what can I expect now?​

A: Bringing Black Myth: Wukong to Xbox Series X|S—and ensuring the experience met our internal quality standards—was no easy feat. Fortunately, we were able to complete this challenging task smoothly within the first year of the game's official release.

PS: Nyt mielenkiinnolla katsotaan kuinka moni Xbox pelaaja tuon pelin ostaa, kun peli on kuitenkin niin tärkeä että tämä asia pitää nostaa esille kun julkaisua pukkaa.

Eikö tässäkin threadissa moni PC pelaaja "tivaa" konsolipelaajilta että miksi ne asetukset pitää PC:llä aina olla ultra jos konsolilla kelpaa off, medium, low, high? Toki jos pyörii niin ultralle vaan, mutta itse kyllä haen niitä helppoja +10fps matalia hedelmiä asetusten kautta pois pudottamalla jotain efektejä HIGH. Natiivia olen itse hehkuttanut enemmänkin, että mielummin ilman DLSS:ää ja natiivina, mutta tottakai käytän DLSS:ää jos peli ei muuten pyöri kunnolla. Varsinkin nyt DLSS4 aikakaudella kun laatu on aivan jäätävän kova.

Tuon techspotin 1440p keskiarvo 17 pelillä näyttääkin olevan 192fps kaikki ultralla eli helpot 200fps nykypeleillä omalla 1440p monitorilla. On muuten aika makea pelata jotain God of War Ragnarökkiä kun natiivi framerate on 268 ja siihen päälle DLSS4 framegen niin viiletetään vajaassa viidessäsadassa framessa. Sanotaanko että tuo on jo aika överi framerate mutta jotain tuossa kuvassa tapahtuu nuilla framerateilla kun siitä tulee tavallaan levollista ja rauhallista. Vaikka kuinka on actionia ja kamera heiluu niin kaikki on selkeää ja kristallin kirkasta ilman mitään blurria. Jos koittaa selittää efektiä vielä niin jos pelin lukottaa 60fps (tai vaikka 40fps joka konsoleilla se uus QualityWithPerf-mode) niin taisteluissa on vähän semmoinen tunne että:"Apua mitä tapahtuu... Ai perhana miten en ehtinyt tuotakaan blokata... APUA! Mistä ne tulee... jaha kuolin...".

Mutta joo myönnän. Kallistahan tuo on. Pelkkä näyttis 2290e. Joskus muistan auton ostaneeni halvemmalla.

Jos muut huutelevat tuollaista niin ei mun kai sitä tarvitse itse ottaa taakakseni. En muista itse olleeni sitä mieltä, että kenenkään tarvitsisi tai edes kannattaisi vetää kaikki karkit tapissa. Jotkut asetukset syö hyötyihinsä nähden ihan älyttömän määrän resursseja. Kommentoin vain siihen, kun muistaakseni olet moneen kertaan itse huudellut sitä PC 8K ultra mega super high hommaa mutta nyt vedetäänkin matalammilla 200fps+. Ihan järkevää mutta aiemmat huutelut oli siis jotain provoa tms. tarpeetonta.

Pelasin itse GoW Ragnarökin juuri kuukausi pari sitten pleikkarilla performancella läpi. En kyllä pysty mitenkään samaistumaan noihin tuntemuksiin. Ihan pelaajasta johtui kuolemat eikä ruutujen vähyydestä. Eikä kyllä jäänyt mieleen että peli olisi jotenkin näyttänyt huonolta tai ollut epäsulava. Lähinnä muistoksi jäi, että olipa hyvä peli. Sama olisi todennäköisesti jäänyt 3k€ tietokoneella kuukausi taaksepäin reflektoidessa. Edelleen siis tyytyväinen, että voin nauttia pelaamisesta vanhemmalla PC raudalla ja myös konsolilla mutta hienoa toki, että jotkut saavat iloa irti noista 2k€+ näyttiksistä. (Tosin ehkä Nvidian hinnat voisivat hieman järkevöityä, jos ne kalleimmat kortit jätettäisiin ostamatta.)

Pitää myös muistaa, että Playstation 5 maksoi n. 500e 2020. Minkälaisen koneen sillä hinnalla olisi silloin saanut ja pääseekö sillä vielä suunnilleen samaan suorituskykyyn näin 5v myöhemmin?
Pitää myös muistaa että se ps5 maksaa edelleen noin 500€.

Sillon 2020 kun tuon osti ja maksanu siitä asti ps+ tilausta jotta voi nettipelejä pelata, niin aika kallis on laite tässä vaiheessa.

Toki jos sillä yksin pelaa ilman nettiyhteyttä niin tilanne on toinen.

2070 gpu julkaistiin 2018 hintaan 500€ ja vastaa tehoiltaan suunnilleen noita konsoleita. Sen on saanu 2020 varmaan tuota edullisemmin itselleen. Muu kone sit 2020 joku halvin 3000/5000 sarjan prossu ja 16 gigaa rammia, 50€ emolevy.

Viimeksi muokattu:
En kyllä pysty mitenkään samaistumaan noihin tuntemuksiin. Ihan pelaajasta johtui kuolemat eikä ruutujen vähyydestä. Eikä kyllä jäänyt mieleen että peli olisi jotenkin näyttänyt huonolta tai ollut epäsulava.
En tiedä ymmärrätkö asiat tahallaan väärin (threadiin toki kuuluu se joten annettakoon anteeksi), mutta en kait minäkään sanonut mitään siihen viittaavaa edes että en pärjännyt GoWissa koska ruutuja oli niin vähän, vai sanoinko? Yritin vain kuvailla sitä eroa minkä huomasin vasta kun pääsin pelaamaan sitä peliä 500fps niin että jokainen ruutu oli peräjälkeen nähtävissä sopivalla monitorilla joka siihen kykenee. Ymmärrän toki että threadiin kuuluu että luetaan vain sana sieltä tai täältä koitetaan laittaa ne eri kontekstiin että saadaan "vihollinen kiikkiin", mutta lukaiseppa rauhassa tuo mitä kirjoitin.

Ja toki tuo kokemus kun kaikki asetukset natiivi + ultra, ultra, ultra, ultra.

En tiedä ymmärrätkö asiat tahallaan väärin (threadiin toki kuuluu se joten annettakoon anteeksi), mutta en kait minäkään sanonut mitään siihen viittaavaa edes että en pärjännyt GoWissa koska ruutuja oli niin vähän, vai sanoinko? Yritin vain kuvailla sitä eroa minkä huomasin vasta kun pääsin pelaamaan sitä peliä 500fps niin että jokainen ruutu oli peräjälkeen nähtävissä sopivalla monitorilla joka siihen kykenee. Ymmärrän toki että threadiin kuuluu että luetaan vain sana sieltä tai täältä koitetaan laittaa ne eri kontekstiin että saadaan "vihollinen kiikkiin", mutta lukaiseppa rauhassa tuo mitä kirjoitin.

Ja toki tuo kokemus kun kaikki asetukset natiivi + ultra, ultra, ultra, ultra.
Millä ripuliresoluutioilla sä oikeen pelaat 500fps? Ja muistutuksena että kaikki alle natiivi 4k on ripulia.

Pitää myös muistaa että se ps5 maksaa edelleen noin 500€.

Sillon 2020 kun tuon osti ja maksanu siitä asti ps+ tilausta jotta voi nettipelejä pelata, niin aika kallis on laite tässä vaiheessa.

Toki jos sillä yksin pelaa ilman nettiyhteyttä niin tilanne on toinen.

2070 gpu julkaistiin 2018 hintaan 500€ ja vastaa tehoiltaan suunnilleen noita konsoleita. Sen on saanu 2020 varmaan tuota edullisemmin itselleen. Muu kone sit 2020 joku halvin 3000/5000 sarjan prossu ja 16 gigaa rammia, 50€ emolevy.
Minusta erään käyttäjän 2019 kasaama kone 2070 superilla oli aika hyvä vertailukohta. Hintaan 1100€ sai siis konsolia karkeasti vastaavaa rautaa. Mulle pelaaminen on SeriesX konsolin kanssa maksanut n. 1290€ viiden vuoden aikana. Tuolla 2070 superilla pelaaminen olisi maksanut n. 1700€
Laskutoimitukset GP 13€/kk ja pc GP 10€/kk

Minusta erään käyttäjän 2019 kasaama kone 2070 superilla oli aika hyvä vertailukohta. Hintaan 1100€ sai siis konsolia karkeasti vastaavaa rautaa.
Kuulostaa siltä että siinä on joku komponentti huomattavasti tehokkaampi kuin konsolissa, tai sit tarpeettomasti poltettu rahaa esim. emolevyyn, jäähyihin tms.

TPU:n listoilla 2060 super vaikuttais tehoiltaan olevan tarkemmin konsoleiden kanssa tasoissa. Niissä on noin 6600xt tasoiset kapineet sisällä.
Mulle pelaaminen on SeriesX konsolin kanssa maksanut n. 1290€ viiden vuoden aikana. Tuolla 2070 superilla pelaaminen olisi maksanut n. 1700€
Laskutoimitukset GP 13€/kk ja pc GP 10€/kk
Mites jos laskee ilman gamepassia? Leikitään vaikka että olisi pelannut codia joka vuosi. nykysin on gp hinnoissa eroa kai 6 euroa?

Viimeksi muokattu:
Kuulostaa siltä että siinä on joku komponentti huomattavasti tehokkaampi kuin konsolissa, tai sit tarpeettomasti poltettu rahaa esim. emolevyyn, jäähyihin tms.
Oli siinä jenkeistä tullattu Velka 5 kotelo (220USD+n. 40-50€ tullimaksut) ja itx lisä (emolevy+sfx poweri). Näyttis oli myös founders edition, varmaan olisi saanut aib mallia halvemmalla. Kyllä olisi edullisemmin saanut, mutta raudanhimo kun on mitä on :smoke:

Viimeksi muokattu:
Oli siinä jenkeistä tullattu Velka 5 kotelo ja itx lisä (emolevy+sfx poweri)
ja näyttiksestä saa kans sen 150 euroa pois kun downgradee tohon xbox series x tasolle ja ostaa 2060 superin.

Emolevystä varmaan 50-100 euroa pois, kotelosta kans oma osuutensa jne.

Oikeasti on siis verrattu huomattavasti tehokkaampaan ja monipuolisempaan PC tietokoneeseen, ja vaadittu älyttömyyksiä tietokoneen fyysiseltä olemukselta. Vastaavasti ei ole huomioitu sitä että xbox on saatanan ruma laatikko, ja pitäisi pinnoittaa kullalla jotta sen kehtaisi olohuoneeseen laittaa.

ja näyttiksestä saa kans sen 150 euroa pois kun downgradee tohon xbox series x tasolle ja ostaa 2060 superin.

Emolevystä varmaan 50-100 euroa pois, kotelosta kans oma osuutensa jne.
Näin se on, varmaan samalla näyttiksellä olisi saanut säästettyä jos olisi ei-founders editionin ostanut. Raudanhimo vaan on mitä on :kahvi:

Uskomattomat copet sille että saadaan puolusteltua tuhansien tietokoneinvestointeja loppuun asti. :cool:

Kyllä ei tämä ketju petä ikinä tällä viihteen määrällä.

TPU:n listoilla 2060 super vaikuttais tehoiltaan olevan tarkemmin konsoleiden kanssa tasoissa. Niissä on noin 6600xt tasoiset kapineet sisällä.

Mites jos laskee ilman gamepassia? Leikitään vaikka että olisi pelannut codia joka vuosi. nykysin on gp hinnoissa eroa kai 6 euroa?
Miksi ilman gamepassia🤔 codeja ei ole tullut ostettua vuosiin. Nykyisin on joo, mutta nyt kesäkuuhun asti se oli sen 13€/kk.

Statistiikka

Viestiketjuista
279 325
Jäsenet
77 924
Uusin jäsen
Jonsti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom
OSZAR »