Yleinen Nintendo ketju (Switch 2, julkaisu 05.06.25)

Tuossa kun katselin Zeldojen Switch 2 edition hintoja, niin hintaa on se noin 80 €. Mutta 50-60 € saa Switch-version ja upgrade siihen maksaa 10 €, niin miksi noita fyysisiä Switch 2 -editioneita kannattaisi edes ostaa?

Tuossa kun katselin Zeldojen Switch 2 edition hintoja, niin hintaa on se noin 80 €. Mutta 50-60 € saa Switch-version ja upgrade siihen maksaa 10 €, niin miksi noita fyysisiä Switch 2 -editioneita kannattaisi edes ostaa?
Ainoa järkevä syy on jos tahtoo välttää asentamisen Switch 2:n sisäiseen tilaan. Fyysisessä S2-versiossa koko peli on kortilla (S2-versiona) eikä siis vie tilaa.

Totta. Miksihän muuten BOTW upgrade vie 9,7 GB, mutta TOTK upgrade vain 3.6 G?
Pari veikkausta:
-BotW upgrade pack sisältäisi myös DLC:t vaikka näin ei missään taideta mainita (eli epätodennäköistä)
-TotK sisälsi jo julkaisussaan assetteja paremmalla laadulla ja nyt BotW tuotaisiin samalle viivalle
-BotW:issa videoita oli enemmän tai ne oli enemmän pakattua, jolloin parempilaatuisena vie enemmän tilaa

Saksan Nintendo Storesta tuli jo ilmoitusta, että käsittelevät ennakkotilauksen piakkoin lähetettäväksi. Reilu 3 viikkoa kuitenkin julkaisuun :hmm:

E: lienee kuitenkin ihan normikäytäntö, sivuillansa lukee että maksut saatetaan veloittaa jopa 30 päivää ennakkoon, ja tuon ilmoituksen pihvi oli kenties tuon veloituksen tekeminen.

Viimeksi muokattu:
Saako tuota online otettua ilman switchiä? Onnistuuko mulla tilata mitenkään tuolta saksan kaupasta koko laitetta jos en pysty ostamaan online-jäsenyyttä :hmm:

Nintendolla ollaankin oma-aloitteisia... olin monen muun tavoin tilannut Irlannista Switch2:n, mutten lähtenyt enää säätämään tilausta. Tänään tuli sähköpostilla viesti:

We wanted to let you know that the Nintendo Switch 2 console in your order will include a European AC adapter intended for use in your delivery country

edit2: Jaa nyt kun luen ylläolevia viestejä niin oli muillakin näköjään käynyt samoin :D

edit 3: Voisikohan olla jopa että tuon mun tukipyynnön vuoksi olisivat heräilleet korjaamaan oma-alotteisesti muidenkin ennakkotilauksia kohdemaan mukaisiksi? No ei kai sentään. Ehkä sattumaa että ehdin laittaa tuosta tukipyyntöä juuri ennen kuin olisivat muutenkin korjanneet asian.

Anyways, nyt tuli hyvä kokemus Nintendon asiakaspalvelusta:

Nintendolta tuli mulle ~kuukausi sitten mailia että nyt saan ennakkotilata suoraan heiltä Switch kakkosen. En tiedä miksi mut oli arvottu siihen, mutta ehkä siksi kun oon ollut jonkun Nintendo online systeemin asiakas about Wiin alkuajoista asti. Mario Kart World setti yli satasen suomihintoja halvemmalla. Toki epäilin ensiksi että onko tää tottakaan mutta pienen tutkiskelun jälkeen näytti legitiltä joten pistin ennakkotilauksen vetämään. Ja tarkistin vielä että kun kirjaudun nintendon storen sivuille eri kautta niin sinne tuli myös näkyviin se mun tilaus.

Mutta mutta, huomasin eilen että olin jotenkin onnistunut virheellisesti valitsemaan Irlannin kauppasivun ja ilmeisesti näin ollen mulle oli tulossa Switch 2 UK ac adapterilla.
Laitoin sitten nintendolle tukipyynnön. Ainut negatiivinen asia tässä oli se että sivuilta oli hieman hankala navigoida kaikkien faqujen läpi paikkaan jossa sai ihan itse kirjoittaa tukipyynnön, mutta sitten kun sen sain lähetettyä niin vastaus tuli parissa tunnissa. Ensin pyydettiin antamaan postinumero vielä varmuuden vuoksi uudestaan. Vastasin postinumerolla ja tilausnumerolla. Sain sen jälkeen muutamassa minuutissa viestin että "We have amended your order and you will receive an EU adapter." Ja tänään tuli vielä toinen sähköposti että
Dear Mendel,

We're contacting you regarding your order (tilausnumero poistettu).

We wanted to let you know that the Nintendo Switch 2 console in your order will include a European AC adapter intended for use in your delivery country.

For any further queries, please contact Nintendo support

My Nintendo Store

Minusta tämä homma pelasi vähintäänkin tarpeeksi hyvin. Luultavasti ihan täysin mun oma typerä moka että onnistuin tilaamaan sen väärällä ac adapterilla. Toki oisihan niitä virta-adaptereita saatavilla mutta kai se on paras tulla saman tien oikeenlainen mukana.

edit: poistettu turha linkki

Nintendolla ollaankin oma-aloitteisia... olin monen muun tavoin tilannut Irlannista Switch2:n, mutten lähtenyt enää säätämään tilausta. Tänään tuli sähköpostilla viesti:
Sama homma täälläkin. Kerkesin jo adapterinkin tilaamaan, mutta parempi tietenkin jos sitä ei tarvitse käyttää.

Luultavasti ihan täysin mun oma typerä moka että onnistuin tilaamaan sen väärällä ac adapterilla.

Eikös tuo adapterin valinta lisätty tuonne kauppaan vasta myöhemmin, eli jos olet tilannut heti kun kutsu kävi, niin valintaa ei voinut silloin edes tehdä ja kaikki tuli oletuksena UK-adapterilla.

Eikös tuo adapterin valinta lisätty tuonne kauppaan vasta myöhemmin, eli jos olet tilannut heti kun kutsu kävi, niin valintaa ei voinut silloin edes tehdä ja kaikki tuli oletuksena UK-adapterilla.
Juu, lisätty myöhemmin. Alussa tilatessa kun aspalta kysyin, niin UK-adapterilla kuulemma tulee IE-kaupasta, eikä voi mitään muuta kuin vaihtaa Saksaan. No se sujui kohtuu sutjakkasti, niin se tuli tehtyä.

Statistiikka

Viestiketjuista
277 325
Jäsenet
77 597
Uusin jäsen
Nat_77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom
OSZAR »